Search This Blog

Tuesday, June 8, 2010

hari mendatang

salam....
lama x update blog, teruja tengok ayam dalam blog member2 semuanya cantik-cantik. mungkin itulah senjata yang akan dibawa ke Melaka nanti pada 19/6/2010. sempena SUKMA, atau masih ada senjata rahsia. walau apapun dunia serama semakin meriah, dengan pertambahan ahli serama.bagi SB yang belum ada produk baru nei huhuhu...cucimata jelah. kesempatan nei SB upload 3 keping gambar ayam-ayam SB yang baru, x cantik cukup sekadar nak dijadikan pelapis pembaka


ARAGAN
nei merupakan adik beradik manje, pada peringkat awalnya nampak mcm x berapa cantik bila dah muda nei boleh tahan la.apa-apa pun nei adalah ciri-ciri pembaka yang SB suka dengan memiliki darah kacukan Din Bachok+Nik Rashid. insyaallah kalau ada rezeki anak-anaknya nanti akan menghiasi pertandingan.


LENTIK
apa dah jd dengan lentik, mcm sakit pinggang je. ekor belum siap saudara aragan le neii. tp x pa SB boleh simpan untuk upgred balung ayam dekat reban SB.


TITUS
nei anak terbaru, kacukan pun baru bapak aragempa dijodohkan dengan induk cherry..semua 9 ekor 3 tikus makan, 3 lagi telah berpindah milik pada member sekitar melaka. tinggal la 3 ekor je.

No comments:

Post a Comment